GRATIS VERZENDING

ACHTERAF BETALEN

30 DAGEN RETOURRECHT

Bestelling - Bendelli

Bestelling

Achteraf betalen met Billink

Wat is achteraf betalen? Met ‘achteraf betalen’ bestel je eerst het product en betaal je achteraf binnen 14 dagen. Het is de ideale betaaloplossing voor als je onderweg bent of als je geen reader of creditcard bij de hand hebt. Wil je het product eerst zien? Betaal dan achteraf met Billink. Eerst zien, dan betalen! Wij […]

Lees verder

Bendelli cadeaukaart

Een cadeaukaart is natuurlijk super leuk om te krijgen. De code die op deze kaart staat kun je online tijdens het afrekenen verzilveren. Dat is nog eens lekker shoppen.

Lees verder

Bestelling wel verzonden, maar niet ontvangen

Samen met onze logistiek partner DHL proberen we er alles aan te doen om je bestelling op tijd te leveren. Echter kan het soms gebeuren dat de levering wat vertraging heeft opgelopen. Wat kan ik het beste doen? Aan de hand van track en tracé code zie ik dat het pakketje al meer dan 2 […]

Lees verder

De kleding die ik heb gekocht is nu afgeprijsd in de sale. Wat nu?

Dit kan soms gebeuren vanwege acties die al ver van te voren zijn gepland, of om in te spelen op een bepaalde gebeurtenis. Maar hier hebben we een oplossing voor. Weet je zeker dat je de kleding wilt houden? Je de prijsmutatie binnen 14 dagen aan ons doorgeeft Wij geven je dan een kortingsbon t.w.v. […]

Lees verder

Hoe wissel ik een cadeaukaart of kortingscode in?

Een kortingscode of cadeaubon van Bendelli kun je verzilveren tijdens het afrekenen aan de kassa van het bestelproces.

Lees verder

Ik heb geen bevestiging van mijn bestelling per mail ontvangen

Na het plaatsen van je bestelling kan het tot 30 minuten duren voordat je de bevestiging per mail ontvangt. Soms kan het gebeuren dat je mailtje in de spamfilter/ongewenste map terecht is gekomen. Heb je helemaal geen mail ontvangen van je bestelling? Neem dan contact met ons op door een mailtje te sturen naar: info@bendelli.nl

Lees verder

Je bestelling online volgen

Zodra jouw pakketje wordt opgehaald en gescand door DHL, krijg je van ons een verzendbevestiging. ’s Avonds rond de klok van half 10 ontvang je een mailtje met daarin de track en tracé code. Vanaf nu kun je precies zien wanneer je je pakketje kunt verwachten.

Lees verder

Mijn bestelling is (nog) niet compleet geleverd

Kijk dan of onze medewerkers een aantekening hebben gemaakt op de pakbon of je een mailtje hebben gestuurd. Mocht dit niet het geval zijn, dan kun je het beste contact opnemen met onze klantenservice. Wij helpen je dan graag verder. Ons mailadres is: info@bendelli.nl

Lees verder

Oeps. Ik heb een verkeerd adres of huisnummer opgegeven. Wat nu?

Zo snel mogelijk een mailtje sturen naar info@bendelli.nl . Mocht je zending nog niet verstuurd zijn dan kunnen wij deze nog voor je aanpassen. Heb je een bestelling geplaats via achter afbetalen met Billink? Dan kunnen wij helaas geen correctie meer uitvoeren in je gegevens. Dit omdat Billink een check uitvoert die gebaseerd is op […]

Lees verder

Wat zijn de levertijden in België?

Op werkdagen voor 16:00 uur besteld? Dezelfde dag verstuurd √  Maandag voor 16:00 uur besteld: Zelfde dag verstuurd √  Dinsdag voor 16:00 uur besteld: Zelfde dag verstuurd √  Woensdag voor 16:00 uur besteld: Zelfde dag verstuurd √  Donderdag voor 16:00 uur besteld: Zelfde dag verstuurd √  Vrijdag voor 16:00 uur besteld: Zelfde dag verstuurd √  […]

Lees verder
Winkelwagen
Scroll naar boven