GRATIS VERZENDING

ACHTERAF BETALEN

30 DAGEN RETOURRECHT

Leveringen - Bendelli

Leveringen

Bestelling wel verzonden, maar niet ontvangen

Samen met onze logistiek partner DHL proberen we er alles aan te doen om je bestelling op tijd te leveren. Echter kan het soms gebeuren dat de levering wat vertraging heeft opgelopen. Wat kan ik het beste doen? Aan de hand van track en tracé code zie ik dat het pakketje al meer dan 2 […]

Lees verder

De kleding die ik heb gekocht is nu afgeprijsd in de sale. Wat nu?

Dit kan soms gebeuren vanwege acties die al ver van te voren zijn gepland, of om in te spelen op een bepaalde gebeurtenis. Maar hier hebben we een oplossing voor. Weet je zeker dat je de kleding wilt houden? Je de prijsmutatie binnen 14 dagen aan ons doorgeeft Wij geven je dan een kortingsbon t.w.v. […]

Lees verder

Hoe wissel ik een cadeaukaart of kortingscode in?

Een kortingscode of cadeaubon van Bendelli kun je verzilveren tijdens het afrekenen aan de kassa van het bestelproces.

Lees verder

Je bestelling online volgen

Zodra jouw pakketje wordt opgehaald en gescand door DHL, krijg je van ons een verzendbevestiging. ’s Avonds rond de klok van half 10 ontvang je een mailtje met daarin de track en tracé code. Vanaf nu kun je precies zien wanneer je je pakketje kunt verwachten.

Lees verder

Mijn bestelling is (nog) niet compleet geleverd

Kijk dan of onze medewerkers een aantekening hebben gemaakt op de pakbon of je een mailtje hebben gestuurd. Mocht dit niet het geval zijn, dan kun je het beste contact opnemen met onze klantenservice. Wij helpen je dan graag verder. Ons mailadres is: info@bendelli.nl

Lees verder

Oeps. Ik heb een verkeerd adres of huisnummer opgegeven. Wat nu?

Zo snel mogelijk een mailtje sturen naar info@bendelli.nl . Mocht je zending nog niet verstuurd zijn dan kunnen wij deze nog voor je aanpassen. Heb je een bestelling geplaats via achter afbetalen met Billink? Dan kunnen wij helaas geen correctie meer uitvoeren in je gegevens. Dit omdat Billink een check uitvoert die gebaseerd is op […]

Lees verder

Wat zijn de levertijden in België?

Op werkdagen voor 16:00 uur besteld? Dezelfde dag verstuurd √  Maandag voor 16:00 uur besteld: Zelfde dag verstuurd √  Dinsdag voor 16:00 uur besteld: Zelfde dag verstuurd √  Woensdag voor 16:00 uur besteld: Zelfde dag verstuurd √  Donderdag voor 16:00 uur besteld: Zelfde dag verstuurd √  Vrijdag voor 16:00 uur besteld: Zelfde dag verstuurd √  […]

Lees verder

Wat zijn de levertijden in Nederland?

Op werkdagen voor 16:00 uur besteld? Dezelfde dag verstuurd √  Maandag voor 16:00 uur besteld: Zelfde dag verstuurd √  Dinsdag voor 16:00 uur besteld: Zelfde dag verstuurd √  Woensdag voor 16:00 uur besteld: Zelfde dag verstuurd √  Donderdag voor 16:00 uur besteld: Zelfde dag verstuurd √  Vrijdag voor 16:00 uur besteld: Zelfde dag verstuurd √  […]

Lees verder

Wordt mijn bestelling gratis bezorgd?

Hier kunnen we kort en krachtig over zijn. Ja. Bij Bendelli hoef je géén verzendkosten te betalen voor verzending in Nederland en België.

Lees verder
Winkelwagen
Scroll naar boven