GRATIS VERZENDING

ACHTERAF BETALEN

LEVERING BINNEN 24 UUR

Veel gestelde vragen

Zoekterm ingeven
Generic filters
Exact matches only
Filter by Custom Post Type

Hoe kan ik het beste een artikel ruilen?

Wil je toch graag een andere kleur of maat van een bepaald kledingstuk? Stuur je kleding retour naar ons en plaats een nieuwe bestelling op onze website. Zo zie je meteen of je artikel nog in voorraad is. Heb je deze voor 16:00 besteld? Dan heb je de kleding meestal de volgende werkdag al in…

Lees verder

Hoe retourneer ik mijn artikelen?

Bij het retourneren van een artikel vragen wij je wel het retourformulier zo correct mogelijk in te vullen. Op deze manier kunnen wij je retourpakketje zo snel mogelijk verwerken. We krijgen wel graag een seintje van je retourzending, zodat we snel je terugbetaling kunnen verwerken. Voor het retour sturen van je pakketje naar Bendelli zijn…

Lees verder

Hoe snel is de uitbetaling bij retourneren?

Ons streven is om dit binnen 7 werkdagen afgehandeld te hebben. Zodra wij de uitbetaling hebben gedaan houden wij je op hoogte via de mail. De terugbetaling doen wij op dezelfde rekening waarmee ook betaald is. Bij een terugbetaling op je creditcard wordt het bedrag gestorneerd. Het bedrag is terug te vinden op je maandoverzicht…

Lees verder

Ik heb geen bevestiging van mijn bestelling ontvangen

Na het plaatsen van je bestelling kan het tot 30 minuten duren voordat je de bevestiging per mail ontvangt. Soms kan het gebeuren dat je mailtje in de spamfilter/ongewenste map terecht is gekomen. Heb je helemaal geen mail ontvangen van je bestelling? Neem dan contact met ons op info@bendelli.nl

Lees verder

In mijn pakketje zit geen retourformulier

Mocht het bij wijze van uitzondering een keer voorkomen, dat je geen retourformulier in je pakketje hebt zitten, dan is dit geen probleem. Je mag gewoon je artikelen terugsturen. We krijgen wel graag een seintje zodat we voor een snelle terugbetaling kunnen zorgen. Beschik je over een printer, dan kun je het retourformulier hieronder ook downloaden…

Lees verder

Kan ik kleding uit de Sale retour sturen of omruilen?

Jazeker kan dat! Doen we niet moeilijk over. Na ontvangst van je pakketje heb je 30 dagen de tijd om rustig over je aankoop na te denken. In deze 30 dagen heb je mooi de tijd om te beslissen wat je nu écht wilt met de kleding die je besteld hebt.

Lees verder

Waarom kan ik niet achteraf betalen met Billink?

Na het invoeren van jouw gegevens wordt er een credit check uitgevoerd op basis van de door jou ingevoerde gegevens. De mogelijkheid bestaat dat je naar aanleiding van deze check niet in aanmerking komt om gebruik te maken van Billink. Er kunnen verschillende redenen aan ten grondslag liggen waarom je niet in aanmerking komt om…

Lees verder

Wat zijn de levertijden bij Bendelli in Nederland en België?

Op werkdagen voor 16:00 uur besteld? Dezelfde dag verstuurd √  Op werkdagen voor 16:00 uur besteld? Zelfde dag verstuurd! √  Maandag voor 16:00 uur besteld: dinsdag levering √  Dinsdag voor 16:00 uur besteld: woensdag levering √  Woensdag voor 16:00 uur besteld: donderdag levering √  Donderdag voor 16:00 uur besteld: vrijdag levering √  Vrijdag voor 16:00…

Lees verder

Wordt een bestelling gratis bezorgd?

Hier kunnen we kort en krachtig over zijn. Ja. Bij Bendelli hoef je géén verzendkosten te betalen voor verzending in Nederland en België.

Lees verder

Wordt een uitverkocht artikel altijd weer beschikbaar?

Wij doen er altijd alles aan om nieuwe of populaire artikelen zo snel mogelijk weer aan te vullen op de website. Maar helaas kan niet elk kledingstuk nabesteld worden. Mocht je interesse hebben in een kledingstuk dan mag je ons altijd even mailen.

Lees verder
0